REGULAMIN SKLEPU
(Terms and conditions of the store - English version below)

Produkty oferowane w Sklepie są sprzedawane przez Dianę Najtkowską-Sapryk prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą ProcureMe Diana Najtkowska-Sapryk, NIP 1132571645, REGON 387341391, wpisaną do Centralnej Ewidencji    i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, adres do kontaktu: ul. Święty Marcin 29 lok.8 61-806 Poznań, dalej jako Sprzedawca.

Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc na adres e-mail: hello@procureme.pl lub telefonicznie: +48 602 759 200 .          
 

§1 PODSTAWOWE POJĘCIA

Wyjaśnienie podstawowych pojęć:

  1. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;
  2. Dzień roboczy - dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;
  3. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa przesyłane Klientowi;
  4. Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów,  tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą, zwana również Użytkownikiem;
  5. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
  6. Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy).
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;
  8. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  9. Produkt –Towar lub Usługa oferowana przez Sprzedawcę w Sklepie, przeznaczona do sprzedaży; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej;
  10. Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, którą Klient otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego. Format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, inne materiały w formie pdf, audio/video);
  11. Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) inne formy interakcji za pomocą takich danych;
  12. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
  13. Sklep/strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez Sprzedawcę
  14. Towar – rzecz będąca przedmiotem umowy zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
  15. Towar z elementami cyfrowymi - towar zawierający treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie;
  16. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie do przechowywania informacji, które pozwalają na dostęp do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą) i umożliwiają odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
  17. Umowa – wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy i Klienta określające wzajemne prawa oraz obowiązki;
  18. Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.

§2 ZASADY WSPÓŁPRACY I ZAWARCIA UMOWY

  1. Warunki realizacji umowy i zasady współpracy określają Regulamin oraz Oferta.
  2. Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  3. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta. 
  4. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, dokonania płatności oraz potwierdzenia złożenia zamówienia przez Klienta z zastrzeżeniem postanowienia poniżej.
  5. W sytuacji gdy termin płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta i potwierdzenia złożenia zamówienia przez Klienta.

§3 CENA

  1. Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa, z zastrzeżeniem sytuacji gdy Sprzedawca wskazał jednoznacznie, że cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć podatek VAT.
  2. Cena nie zawiera informacji odnośnie kosztów dostawy czy innych kosztów, które Klient zobowiązany będzie ponieść, a o których to kosztach będzie poinformowany przed złożeniem zamówienia.
  3. Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Produktu.
  4. Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – ceną najniższa jest cena najniższa obowiązująca w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki.
  5. W przypadku gdy Sprzedawca stosuje procedurę indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta przed złożeniem zamówienia.

§4 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Klient może korzystać ze Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Sprzedawca korzysta z usług Serwisu Przelewy24 do oferowania płatności on-line.
  3. Płatności można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK oraz za pośrednictwem innych płatności oferowanych przez Serwis.
  4. Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie wynika z Oferty lub wybranego przez Klienta sposobu płatności.
  5. W celu zakupu Produktów przez Sklep należy:
  1. wybrać Produkt/-y, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na stronie, poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka” lub przycisku analogicznego;
  2. po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta, sposób płatności, sposób dostawy);
  3. zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym za dostawę oraz o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
  4. zaakceptować Regulamin i zamówienie, a także dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
  1. W celu zakupu Produktów drogą elektroniczną np. za pomocą e-maila lub przez wiadomość za pośrednictwem komunikatorów internetowych lub przez zewnętrzny program należy:
  1. wybrać Produkt/-y, które chce się kupić oraz zapoznać się z Ofertą;
  2. po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane przez Sprzedawcę informacje (np. dane Klienta, sposób płatności, sposób dostawy);
  3. przed zaakceptowaniem zamówienia zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym za dostawę oraz o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
  4. zaakceptować przedstawione przez Sprzedawcę warunki współpracy w ramach zamówienia, w tym Regulamin oraz dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
  1. Po zawarciu Umowy, Sprzedawca przesyła Klientowi także jej warunki, o ile nie zostały przekazane przed zawarciem Umowy.
  2. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w przypadku niedokonania płatności przez Klienta w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub w przypadku wypełnienia przez Klienta formularza zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania Klienta do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania zamówienia. 

§5 ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Produkty elektroniczne

  1. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego Produkt elektroniczny, dostęp do Produktu zostanie udzielony Klientowi niezwłocznie po dokonaniu skutecznej płatności, nie później niż w terminie 48 godzin, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
  2. Produkt elektroniczny będzie udostępniony w ramach Konta Użytkownika lub zostanie przesłany na podany przez Klienta adres e-mail z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
  3. W przypadku Produktu takiego jak np. kursy lub inne produkty elektroniczne, w ramach których materiały, z uwagi na specyfikę Produktu, nie są dostępne niezwłocznie po zakupie i materiały te będą udostępniane systematycznie w kolejnych dniach kursu lub od razu – w zależności od tego, co wynika z Oferty.
  4. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do grupy na Facebooku lub do innych platform, a także do webinarów/ nagrań na żywo, Klientowi zostanie przydzielony dostęp do ww. miejsc niezwłocznie po zakupie lub w terminie wynikającym ze specyfiki i Oferty.
  5. O ile nic innego nie wynika z Oferty, dostęp do Produktu jest ograniczony czasowo i wynosi 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy.      
  6. Jeżeli Klient nie może uruchomić udostępnianego pliku lub materiałów, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  7. Sprzedawca informuje Klienta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń niezbędnych do zachowania zgodności Produktu z umową.

                                                                                      

Konsultacje

  1. Szczegółowe informacje dotyczące usługi konsultacji znajdują się w Ofercie.
  2. Pod pojęciem godziny konsultacji należy rozumieć 60 minut, o ile z Oferty nie wynika inaczej.
  3. Konsultacje zostaną przeprowadzone po wcześniejszym uzgodnieniu przez Klienta terminu ze Sprzedawcą drogą e-mailową i/lub w formie wiadomości sms i/ lub poprzez udostępniony kalendarz on-line (w przypadku, gdy został udostępniony) – o ile nic innego nie wynika z Oferty.
  4. Klient może skorzystać z konsultacji nie później niż w terminie 2 miesięcy od dnia zakupu, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
  5. Istnieje możliwość 1-krotnej zmiany terminu konsultacji. Warunkiem zmiany jest odwołanie konsultacji najpóźniej na 24 godzin przed planowanym terminem i ustalenie nowego terminu konsultacji. W przypadku nieodwołania konsultacji zgodnie z ww. zasadami, konsultacja zostanie uznana za wykonaną. Zmiana terminu konsultacji powinna nastąpić e-mailowo lub telefonicznie na wskazany w Regulaminie adres e-mail lub numer telefonu.

 

Usługi w modelu subskrypcyjnym

  1. W przypadku świadczenia Usług w modelu subskrypcyjnym, w tym udzielania dostępu do produktów na czas określony, o ile nic innego nie wynika z Oferty:
  1. Umowa jest zawierana na czas określony wskazany w zamówieniu, o ile nic innego nie wynika z Oferty i charakteru usługi;
  2. W przypadku gdy umowa nie zostanie wypowiedziana najpóźniej do dnia poprzedzającego termin obowiązywania umowy, umowa zostanie automatycznie przedłużona na czas nieokreślony. Wypowiedzenie można złożyć na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie bez podania przyczyny lub poprzez kliknięcie opcji dostępnej w ramach Konta Użytkownika.
  3. W przypadku umowy zawartej na czas nieokreślony możliwe jest jej rozwiązanie z ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego.
  4. Miesiąc dostępu należy rozumieć jako miesiąc kalendarzowy licząc od dnia dokonania skutecznej płatności.

Usługi – inne

  1. Szczegółowe informacje dotyczące Usługi znajdują się w Ofercie. 
  2. Termin realizacji Usługi jest liczony od dnia otrzymania od Klienta informacji niezbędnych do należytej realizacji Usługi, chyba że co innego wynika z Oferty.

§6 WARUNKI TECHNICZNE   

  1. Klient może korzystać ze Sklepu zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
  2. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
  3. W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
  1. aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
  2. aktywnego konta poczty elektronicznej.
  1. W celu skorzystania z Produktów, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
  1. aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
  2. aktywnego konta poczty elektronicznej;
  3. aktualnego narzędzia/programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w Ofercie (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl, *.mp4, *.mp3);
  4. konta na platformie społecznościowej Facebook lub komunikatora w przypadku, gdy z Oferty wynika, iż przedmiotem umowy jest m.in. dostęp do dedykowanej grupy na Facebooku.
  1. W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu lub Produktów konieczne będzie spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem ze Sklepu lub przed złożeniem zamówienia na Produkt.

§7 PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE

  1. Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę, w tym Produkty elektroniczne i Usługi, teksty, zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
  2. Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Sprzedawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
  3. Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku.
  4. Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej licencji, bez prawa do udzielania sublicencji oraz bez ograniczeń terytorialnych. Ograniczenia czasowe wynikają z Oferty lub z niniejszego Regulaminu. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zostało uwzględnione w cenie.
  5. Klient ma prawo do korzystania z materiałów na następujących polach eksploatacji:
  1. w zakresie zapisu utworu oraz wydruku - zapis techniką cyfrową na Koncie Użytkownika lub w inny sposób dozwolony przez Sprzedawcę; wydruk może być dokonany na własne potrzeby korzystania z materiałów;
  2. modyfikacji utworu na własne potrzeby w zakresie wynikającym ze wskazówek, instrukcji/instrukcji wideo, komentarzy.
  1. W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną.
  2. Sprzedawca ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Produktów, w tym w szczególności Produktów elektronicznych.

§8 WIZERUNEK

1.     Klient jest świadomy tego, że transmisje on-line mogą być nagrywane, a nagrania z transmisji mogą być udostępniane w ramach platformy z materiałami/ szkoleniami/ kursami.

2.     Klient – poprzez włączenie kamery podczas transmisji on-line (webinarów/spotkań on-line) wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez Organizatora wizerunku Uczestnika w postaci nagrania/zdjęć z przebiegu transmisji on-line do celów dokumentacyjnych i edukacyjnych.

3.     Przetwarzanie wizerunku Klienta do celów marketingowych i promocyjnych wymaga odrębnej zgody.

4.     W przypadku gdy Klient nie jest Uczestnikiem, Klient przed akceptacją Regulaminu zobowiązany jest do uzyskania zgody Uczestnika w zakresie opisanym powyżej.

5.     Wizerunek Uczestnika, o którym mowa powyżej, może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawiony z wizerunkami innych osób uczestniczących w transmisji on-line, natomiast nagranie filmowe i dźwiękowe z jego udziałem może być cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów powstających w ramach działalności Sprzedawcy. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji.

6.     Klient nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób.

§9 REKLAMACJA I GWARANCJA      

  1. Niniejszy rozdział określa zasady odpowiedzialności za zgodność świadczenia z Umową zobowiązującą do przeniesienia własności Towaru na Konsumenta oraz Przedsiębiorcę na prawach konsumenta w zakresie umów zawartych od dnia 1 stycznia 2023r. 
  2. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będącej towarem, nie stosuje się przepisów działu XI księgi trzeciej II tytułu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, a jedynie ustawę o prawach konsumenta. Szczegółowe informacje dot. ww. zasad znajdują się w ustawie o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
  3. Postanowień niniejszego rozdziału nie stosuje się do Towaru, który służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej.
  4. Poza uprawnieniami wynikającymi z rękojmi, niektóre Towary mogą być objęte gwarancją. W takim przypadku, informacje dotyczące gwarancji zostaną określone m.in. w Ofercie lub w odrębnym dokumencie zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie o prawach konsumenta.

§10 DODATKOWE UPRAWNIENIA KLIENTA DOTYCZĄCE TREŚCI/USŁUGI CYFROWEJ

  1. Niniejszy rozdział określa uprawnienia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w przypadku umów na dostarczenie treści/ usługi cyfrowej zawartych od dnia 1 stycznia 2023r. Szczegółowe informacje dot. uprawnień Klienta określają przepisy ustawy o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
  2. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
  3. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  4. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

1) doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów

2) Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową;

3) brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową;

4) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;

5) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

  1. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.
  2. Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy.
  3. Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:
    1) Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub                  
    2) Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.
  4. Klient może złożyć reklamację dotyczącą niezgodności Towaru z umową, o której mowa w §8  i §9 wysyłając ją na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy). Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. Niniejsza procedura ma odpowiednie zastosowanie do uprawnień wynikających z §8 Regulaminu.
  5. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.
  6. Przepisów niniejszego rozdziału nie stosuje się, jeżeli umowa przewiduje dostarczenie treści cyfrowej za pośrednictwem materialnego nośnika.

§11 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Niniejszy rozdział określa zasady odstąpienia od umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
  2. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni z zastrzeżeniem postanowień poniżej.  W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. Więcej informacji o prawie odstąpienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do Regulaminu.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy o:
  1. o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
  2. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody;
  3. przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (tzw. towar na zamówienie);
  4. przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. przedmiotem świadczenia jest dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  6. cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  7.  zawarcie nastąpiło w drodze aukcji publicznej;
  8. przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  1. Klient, o którym mowa w ust. 1 ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Klient powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.

§12 KONTO UŻYTKOWNIKA

  1. Sprzedawca tworzy dla Klienta Konto Użytkownika, tj. indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta przez Sprzedawcę w celu korzystania z Produktów Sprzedawcy po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu nieodpłatnej umowy na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika, dalej jako Konto. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony.
  2. Klient nie może udostępniać Konta Użytkownika osobom trzecim lub posiadać kilka Kont Użytkownika.
  3. Założenie Konta Użytkownika jest konieczne do uzyskania dostępu do Konta Użytkownika, złożenia zamówienia oraz do uzyskania dostępu do Produktu, o ile Produkt udostępniany jest na Koncie Użytkownika.
  4. Sprzedawca przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje dotyczące 
    Konta Użytkownika. Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta Użytkownika hasło generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Klient powinien niezwłocznie ustanowić nowe hasło.
  5. Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika Sprzedawcy e-mailowo lub w inny sposób przyjęty do komunikacji ze Sprzedawcą z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny.
  6. Usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika.
  7. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
  1. z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
  2. bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).

§13 SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  3. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za niezgodność Towaru z Umową/wady rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  4. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

§14 OPINIE O PRODUKTACH

  1. 1. Opinie dotyczące Produktów publikowane przez Sprzedawcę są przez niego weryfikowane.
  2. 2. Weryfikacja następuje m.in. poprzez porównanie danych osobowych lub szczegółów współpracy z danymi i informacjami posiadanymi przez Sprzedawcę w zakresie Klientów korzystających dotychczas z Produktów Sprzedawcy, jak również poprzez bezpośredni kontakt z ww. osobą z podziękowaniem za opinię lub poprzez przesłanie do Klientów dedykowanego linku do pozostawienia opinii lub poprzez uzyskanie opinii w ramach bezpośredniej komunikacji z Klientem.
  3. 3. W przypadku wątpliwości dotyczących tego, czy opinia pochodzi od osoby korzystającej z Produktów Sprzedawcy, opinia ta nie jest publikowana przez Sprzedawcę.
  4. 4. Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z Produktów Sprzedawcy, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Klientów.
  5. 5. Sprzedawca nie korzysta z opinii sponsorowanych lub barterowych.

§15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

            1.  

1. W czasie trwania siły wyższej, Strony umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.

2. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.         

  1. W sytuacji, gdy Klient jest spoza kraju Sprzedawcy, powinien poinformować  o tym Sprzedawcę, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
  2. W ramach korzystania z Produktów zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
  3. Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość zwrócenia się do:
  4. stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
  5. wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
  6. powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;
  7. lub ma prawo skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami  http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Sprzedawcę.
  2. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia przez Klienta Umowy.
  3. Prawem właściwym jest prawo polskie z zastrzeżeniem ust. 10.
  4. Sądem właściwym jest sąd polski z zastrzeżeniem ust. 10.
  5. W przypadku Klienta będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej między Klientem a Sprzedawcą.
  6. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.
  7. Regulamin obowiązuje od dnia 29.12.2022

Załącznik nr 1 do Regulaminu

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umów o świadczenie usług)/ od dnia, w którym weszli w Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa – weszła w posiadanie rzeczy, a w przypadku rzeczy dostarczanych partiami – z dniem wejścia w posiadanie ostatniej z rzeczy. W przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony – z chwilą wejścia w posiadanie pierwszej z rzeczy przez Państwa lub osobę trzecią – wskazaną przez Państwa (inną niż przewoźnik).

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Nasze dane do kontaktu: ProcureMe Diana Najtkowska-Sapryk ul. Święty Marcin 29 lok.8 61-806 Poznań, adres e-mail: hello@procureme.pl telefon: +48 602 759 200 .                                                                   

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.            

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.    
Proszę odesłać lub przekazać nam Produkt niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli odeślą nam Państwo rzecz przed upływem 14 dni.

Będą musieli Państwo ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, o ile nic innego nie wynika z Oferty

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do tej chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

 


Załącznik nr 2


Nasze dane do kontaktu: ProcureMe Diana Najtkowska-Sapryk ul. Święty Marcin 29 lok.8 61-806 Poznań, adres e-mail: hello@procureme.pl telefon: +48 602 759 200

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Odstępuję od umowy z dnia*... dotyczącej*/polegającej na*.....      

   

Imię i nazwisko, adres Klienta* … Podpis*… (o ile wysyłane w wersji papierowej)

    Data .........................................................         

* uzupełnić

 



Załącznik nr 3

Nasze dane do kontaktu: ProcureMe Diana Najtkowska-Sapryk ul. Święty Marcin 29 lok.8 61-806 Poznań, adres e-mail: hello@procureme.pl telefon: +48 602 759 200  

 

FORMULARZ REKLAMACJI

(wypełnij formularz w przypadku chęci złożenia reklamacji dot. niezgodności Towaru z Umową)

Dotyczy zamówienia nr: _________ z dnia ____

Dotyczy produktu: _____________ [opis produktu]

 

Informuję, iż zakupiony przeze mnie towar jest niezgodny z umową.  Niezgodność Towaru z umową polega na: _____________  Niezgodność została stwierdzona w dniu _______________

Z uwagi na powyższe, proszę o: _____________ (wskazać roszczenie).

           

Imię i nazwisko, adres Klienta* … Podpis*… (o ile wysyłane w wersji papierowej)

    Data ......................* uzupełnić


ENGLISH VERSION

Terms and Conditions of the Store

Products offered in the Store are sold by Diana Najtkowska-Sapryk conducting business under the name ProcureMe Diana Najtkowska-Sapryk, VAT ID 1132571645, REGON 387341391, registered in the Central Register and Information on Economic Activity kept by the minister responsible for the economy, contact address: ul. Święty Marcin 29 lok.8 61-806 Poznań, hereinafter referred to as the Seller. You can contact the Seller by email at: hello@procureme.pl or by phone: +48 602 759 200.

§1 BASIC CONCEPTS

Explanation of basic concepts:

  1. Price - the value expressed in monetary units that the Customer is obliged to pay, and in the case of digital content/service - also the digital representation of value;
  2. Business day - a day of the week from Monday to Friday, excluding public holidays;
  3. Proof of payment - an invoice or receipt issued in accordance with the Act on Goods and Services Tax or based on other provisions of applicable law sent to the Customer;
  4. Customer - an entity planning to make a purchase or making a purchase of a product/-s, i.e., a natural person with full legal capacity, and in cases provided for by generally applicable law also a natural person with limited legal capacity, a legal person, and an organizational unit without legal personality to which the law grants legal capacity - who has concluded or intends to conclude an Agreement with the Seller, also referred to as the User;
  5. Consumer - a natural person making a purchase for purposes not directly related to his/her economic/professional activity;
  6. Offer - a sales proposal containing essential elements of the Product (including product description, individual offer of the Seller).
  7. Entrepreneur - a natural person, legal person, and organizational unit not being a legal person, which has separate legal personality granted by a separate act, conducting business activity in its own name, using the Store;
  8. Entrepreneur acting as a consumer - a natural person concluding an agreement directly related to his/her business activity, when it results from the content of this agreement that it does not have a professional character for him/her, resulting in particular from the subject matter of his/her business activity, made available on the basis of the provisions on the Central Register and Information on Economic Activity;
  9. Product - Goods or Service offered by the Seller in the Store, intended for sale; the Product is paid, unless otherwise stated;
  10. Electronic product - digital content received by the Customer as part of a purchase, which takes the form of an electronic file. The file format depends on the content of the material (e.g., e-book, other materials in pdf format, audio/video);
  11. Digital service - a service allowing the Customer to: a) create, process, store, or access data in digital form, b) share data in digital form, which have been sent or created by the consumer or other users of this service, c) other forms of interaction using such data;
  12. Regulations - these Terms and Conditions of Sale defining the rules for using the Store, placing orders, and order fulfillment by the Seller;
  13. Store/website - a website where products are sold by the Seller
  14. Goods - a thing that is the subject of an agreement concluded between the Seller and the Customer;
  15. Goods with digital elements - goods containing digital content or digital service or combined with them in such a way that the lack of digital content or digital service would prevent its proper functioning;
  16. Permanent medium - material or tool for storing information that allows access to this information in the future (for the time necessary to achieve the purposes for which this information serves) and allows reproduction of stored information in an unchanged form;
  17. Agreement - mutual agreements between the Seller and the Customer defining mutual rights and obligations;
  18. Service - a service provided by the Seller to the Customer.

§2 RULES OF COOPERATION AND CONCLUSION OF AGREEMENTS

  1. The terms of the agreement and the principles of cooperation are specified in the Regulations and the Offer.
  2. The Regulations and the Offer do not exclude or limit the rights of the Customer who is a Consumer or an Entrepreneur acting as a consumer, arising from the mandatory provisions of law.
  3. In the event of a discrepancy between the content of the Regulations and the Offer, the binding document is the Offer.
  4. The Agreement is concluded upon acceptance of the Regulations by the Customer, payment, and confirmation of placing the order by the Customer, subject to the provision below.
  5. If the payment deadline falls after the conclusion of the Agreement, the Agreement is concluded upon acceptance of the Regulations by the Customer and confirmation of placing the order by the Customer.

§3 PRICE

  1. The price is gross and includes all taxes required by law, unless the Seller has clearly indicated that the price is net and VAT must be added to it.
  2. The price does not include information regarding delivery costs or other costs that the Customer will be obliged to bear, and the Customer will be informed about these costs before placing the order.
  3. The reduced price is the price resulting from the reduction of the Product price.
  4. The lowest price is the lowest price for the Product that was valid within 30 days before the reduction was introduced, and in the case of a product offered for sale for a period shorter than 30 days - the lowest price is the lowest price applicable from the day of offering this Product until the day of introducing the reduction.
  5. In the event that the Seller applies a procedure of individual price adjustment based on automated decision making, the Seller will inform the Customer about this before placing the order.

§4 ORDERING RULES

  1. The Customer can use the Store 7 days a week, 24 hours a day.
  2. The Seller uses the services of Przelewy24 service to offer online payments.
  3. Payments can be made by traditional bank transfer, electronic transfer, debit or credit card, BLIK payment, and through other payment methods offered by the Service.
  4. The Customer is obliged to make payment immediately after placing the order, unless otherwise stated in the Offer or chosen by the Customer payment method.
  5. To purchase Products through the Store, you need to:
    1. select the Product/-s you want to buy from the options available on the website by clicking the "add to cart" button or a similar button;
    2. after selecting the Products, provide the required information (e.g., Customer data, payment method, delivery method);
    3. familiarize yourself with the information about the total price for the selected Products, including delivery and any other additional costs resulting from the placed order;
    4. accept the Terms and Conditions and the order, and make payment for the order according to the chosen payment method. After placing the order, the Seller will send a confirmation of the order.
  6. To purchase Products electronically, e.g., by email or through a message via internet messengers or external program, you need to:
    1. select the Product/-s you want to buy and familiarize yourself with the Offer;
    2. after selecting the Products, provide the information required by the Seller (e.g., Customer data, payment method, delivery method);
    3. before accepting the order, familiarize yourself with the information about the total price for the selected Products, including delivery and any other additional costs resulting from the placed order;
    4. accept the terms of cooperation presented by the Seller within the order, including the Terms and Conditions, and make payment for the order according to the chosen payment method. After placing the order, the Seller will send a confirmation of the order.
  7. After concluding the Agreement, the Seller also sends its terms to the Customer, unless they have been provided before concluding the Agreement.
  8. The Seller has the right to cancel the order if the Customer fails to make payment within 7 business days from the date of placing the order or if the Customer fills out the order form in a way that prevents its proper execution despite the Customer's call to complete/correct the data under the penalty of canceling the order.

§5 ORDER FULFILLMENT RULES

Electronic Products

  1. In the case of purchasing a Product including an Electronic Product, access to the Product will be granted to the Customer immediately after successful payment, no later than within 48 hours, unless otherwise specified in the Offer.
  2. The Electronic Product will be made available through the User Account or sent to the email address provided by the Customer, subject to the provisions below.
  3. In the case of Products such as courses or other electronic products, where materials are not available immediately after purchase due to the nature of the Product, and these materials will be made available systematically on subsequent days of the course or immediately – depending on what is stated in the Offer.
  4. In the case of purchasing a Product including access to a Facebook group or other platforms, as well as webinars/live recordings, the Customer will be granted access to the above-mentioned places immediately after purchase or within a timeframe resulting from the specificity and Offer.
  5. Unless otherwise specified in the Offer, access to the Product is limited in time and lasts for 12 months from the date of concluding the Agreement.
  6. If the Customer is unable to launch the provided file or materials, they should contact the Seller.
  7. The Seller informs the Customer about updates, including security updates necessary to maintain the Product's compliance with the agreement.

Consultations

  1. Detailed information regarding the consultation service is available in the Offer.
  2. The term "consultation hour" refers to 60 minutes, unless stated otherwise in the Offer.
  3. Consultations will be conducted after the Customer agrees on the date with the Seller via email and/or in the form of SMS messages and/or through the provided online calendar (if available) – unless otherwise specified in the Offer.
  4. The Customer may use the consultation service no later than within 2 months from the date of purchase, unless otherwise specified in the Offer.
  5. There is a possibility of changing the consultation appointment once. The condition for the change is canceling the consultation no later than 24 hours before the scheduled appointment and setting a new consultation date. Failure to cancel the consultation according to the above rules will be considered as completed. The change of the consultation appointment should be made via email or phone to the email address or phone number provided in the Regulations.

Subscription-based Services

  1. In the case of providing Services on a subscription basis, including granting access to products for a specified period, unless otherwise specified in the Offer:
  2. The Agreement is concluded for a specified period indicated in the order, unless otherwise specified in the Offer and the nature of the service.
  3. If the Agreement is not terminated no later than on the day preceding the expiry date of the Agreement, the Agreement will be automatically extended indefinitely. Termination can be made to the Seller's address indicated in the Regulations without giving a reason or by clicking the option available within the User Account.
  4. In the case of an Agreement concluded for an indefinite period, it can be terminated at the end of the settlement period.
  5. A month of access is understood as a calendar month counting from the day of successful payment.

Other Services

  1. Detailed information regarding the Service is available in the Offer.
  2. The deadline for fulfilling the Service is counted from the day of receiving necessary information from the Customer for proper Service execution, unless otherwise specified in the Offer.

§6 TECHNICAL REQUIREMENTS

  1. The Customer may use the Store in accordance with the Regulations and applicable laws.
  2. The Seller declares that the public nature of the Internet and the use of services provided electronically may involve the risk of unauthorized acquisition and modification of Customer data, therefore Customers should use appropriate technical measures to minimize the above-mentioned risks.
  3. In order to use the Store or place an order, the Customer must have:
    1. the latest version of a web browser supported by the manufacturer with Internet access (e.g., Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
    2. an active email account.
  4. In order to use the Products, the Customer must have:
    1. the latest version of a web browser supported by the manufacturer with Internet access (e.g., Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
    2. an active email account;
    3. current software/tool capable of handling electronic files in the format specified in the Offer (e.g., *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl, *.mp4, *.mp3);
    4. an account on the Facebook social platform or messenger if the Offer indicates that access to a dedicated Facebook group is part of the agreement.
  5. If additional technical requirements are necessary to use the Store or Products, the Customer will be informed before using the Store or placing an order for the Product.

§7 COPYRIGHTS AND LICENSES

  1. All materials provided by the Seller, including Electronic Products and Services, texts, photos, graphics, multimedia, and trademarks, are considered works under the Copyright and Related Rights Act and are subject to legal protection.
  2. Copyrights to the above materials are held by the Seller or another entity from which the Seller obtained the appropriate license. The materials may also be used by the Seller based on another legal basis.
  3. All materials provided by the Seller may only be used by the Customer for personal use unless otherwise specified in the Offer. Unauthorized distribution, sharing, copying, or downloading of materials beyond the scope of permitted use is prohibited.
  4. The Seller grants the Customer a non-exclusive license, without the right to sublicense and without territorial restrictions. Time restrictions are specified in the Offer or this Regulation. The license fee is included in the price.
  5. The Customer has the right to use the materials in the following fields of use:
    1. in terms of recording the work and printing - digitally recording it in the User Account or in another manner permitted by the Seller; printing may be done for personal use of the materials;
    2. modifying the work for personal use within the scope indicated by the guidelines, instructions/video instructions, comments.
  6. In the event of a breach of the prohibition mentioned in this paragraph, including the infringement of copyright, the Seller has the right to claim compensation and redress from the Customer. The Customer may be held civilly or criminally liable in this regard.
  7. The Seller has the right to periodically update the Products, especially Electronic Products.

§8 IMAGE

  1. The Customer is aware that online broadcasts may be recorded, and recordings from the broadcasts may be shared within the platform with materials/training/courses.
  2. By turning on the camera during online broadcasts (webinars/online meetings), the Customer consents to the recording, use, and distribution by the Organizer of the participant's image in the form of recordings/photos from the online broadcast for documentary and educational purposes.
  3. Processing the Customer's image for marketing and promotional purposes requires separate consent.
  4. If the Customer is not a Participant, the Customer is required to obtain the Participant's consent as described above before accepting the Terms and Conditions.
  5. The image of the Participant mentioned above may be used for various forms of electronic processing, cropping, and composition, as well as combined with the images of other persons participating in the online broadcast. Additionally, the video and audio recording with their participation may be cut, edited, modified, and added to other materials created as part of the Seller's activities. The consent covers all forms of publication.
  6. The Customer may not record, use, or distribute the images of other participants/hosts without the prior consent of those individuals.

§9 COMPLAINTS AND WARRANTY

  1. This chapter sets out the rules for liability for compliance with the performance under the Agreement obliging the transfer of ownership of the Goods to the Consumer and the Entrepreneur under consumer rights for agreements concluded from January 1, 2023.
  2. The provisions of Chapter XI of Book III, Title II of the Civil Code of April 23, 1964, do not apply to agreements obliging the transfer of ownership of goods, including, in particular, sales agreements, delivery agreements, and agreements for a work that is a commodity, but only the Consumer Rights Act. Detailed information regarding the above rules is provided in the Consumer Rights Act, and this Regulation is not intended to limit or change them.
  3. The provisions of this chapter do not apply to Goods used solely as carriers of digital content.
  4. In addition to the rights arising from warranty, some Goods may be covered by a warranty. In such cases, information regarding the warranty will be specified, among others, in the Offer or in a separate document in accordance with the principles provided for in the Consumer Rights Act.

§10 ADDITIONAL CUSTOMER RIGHTS REGARDING DIGITAL CONTENT/SERVICES

  1. This chapter defines the rights of the Consumer and the Entrepreneur as consumer rights in the case of agreements for the provision of digital content/services concluded from January 1, 2023. Detailed information regarding the Customer's rights is provided by the provisions of the Consumer Rights Act, and this Regulation is not intended to limit or change them.

  2. If digital content or a digital service does not conform to the agreement, the Customer may demand conformity with the agreement or submit a statement on price reduction or withdrawal from the agreement.

  3. The Seller may refuse to bring digital content or a digital service into conformity with the agreement if bringing them into conformity in the manner chosen by the Customer is impossible or would require excessive costs for the Seller.

  4. If digital content or a digital service does not conform to the agreement, the Customer may submit a statement on price reduction or withdrawal from the agreement when:

    1. Bringing them into conformity with the agreement is impossible or would require excessive costs.

    2. The Seller has not brought the digital content or digital service into conformity with the agreement.

    3. The lack of conformity with the agreement persists despite the Seller's attempt to bring the digital content or digital service into conformity with the agreement.

    4. The lack of conformity of the digital content or digital service with the agreement is significant enough to justify an immediate price reduction or withdrawal from the agreement.

    5. From the Seller's statement or the circumstances, it clearly follows that the Seller will not bring the digital content or digital service into conformity with the agreement in a reasonable time or without undue inconvenience to the Customer.

  5. The Customer may not withdraw from the agreement if digital content or a digital service is supplied in exchange for payment, and the lack of conformity with the agreement is insignificant.

  6. If the Customer has not received digital content or a digital service, the Customer informs the Seller. In the event of non-delivery, immediately or within an additional, expressly agreed upon period, the Customer may withdraw from the agreement.

  7. The Customer may withdraw from the agreement without requesting the delivery of digital content or a digital service if:

    1. The Seller has stated or it clearly follows from the circumstances that the Seller will not deliver digital content or a digital service.

    2. The Parties have agreed or it clearly follows from the conclusion of the agreement that the specified deadline for delivering digital content or a digital service was essential to the Customer, and the Seller did not deliver it within that deadline.

  8. The Customer may submit a complaint regarding the non-conformity of the Goods with the agreement, as referred to in §§8 and 9, by sending it to the Seller's address specified in the Regulations (postal or email address). The complaint should include data enabling the identification of the Customer, the subject of the complaint, and the requests related to the complaint. In the event of receiving an incomplete complaint that prevents its consideration, the Seller will ask the Customer to complete it under the penalty of leaving the complaint unexamined. The Customer may submit a complaint using the form provided in Appendix No. 3 to these Regulations. This procedure applies accordingly to the rights arising from §8 of the Regulations.

  9. The Seller shall consider complaints within 14 days from the date of receipt, unless otherwise provided by specific regulations. The response will be sent to the Customer's email address or in another manner indicated by the Customer.

  10. The provisions of this chapter do not apply if the agreement provides for the delivery of digital content through a tangible medium.

§11 WITHDRAWAL FROM THE AGREEMENT

  1. This chapter sets out the rules for withdrawal from the agreement by the Consumer and the Entrepreneur under consumer rights.

  2. A Customer who is a Consumer or an Entrepreneur acting as a consumer has the right to withdraw from the agreement within 14 days, subject to the provisions below. To exercise the right to withdraw from the agreement, the Customer should inform the Seller by means of an unequivocal statement, such as an email or letter to the address specified in the Regulations. More information on the right of withdrawal is provided in Appendices No. 1 and 2 to the Regulations.

  3. The right to withdraw from the agreement does not apply to agreements:

    1. For the provision of services for which the Customer is required to pay a price if the Seller has fully performed the service with the express prior consent of the Customer, who was informed before the provision began that after the Seller has performed the service, the Customer will lose the right to withdraw from the agreement, and the Customer has acknowledged this fact.

    2. For the supply of digital content not supplied on a tangible medium, for which the Customer is required to pay a price, if the Seller began performance with the express prior consent of the Customer, who was informed before the provision began that after the Seller has begun performance, the Customer will lose the right to withdraw from the agreement, and the Customer has acknowledged this fact, and the Seller provided the Customer with confirmation of the consent received.

    3. For the supply of goods made to the Customer's specifications or clearly personalized.

    4. For the supply of sealed audio or sealed video recordings or sealed computer software which were unsealed after delivery.

    5. For the supply of newspapers, periodicals, or magazines with the exception of subscription agreements.

    6. For the supply of goods, the price of which is dependent on fluctuations in the financial market over which the Seller does not control and which may occur before the end of the withdrawal period.

    7. Through public auction.

    8. For the supply of goods which are liable to deteriorate or expire rapidly.

  4. The Customer, as referred to in paragraph 1, shall be liable for any diminished value of the Product resulting from the handling of the Product other than what is necessary to establish the nature, characteristics, and functioning of the Product.

  5. In the event of withdrawal from an agreement for the supply of digital content or a digital service, the Customer refrains from using that digital content or digital service and from sharing them with third parties.

§12 USER ACCOUNT

  1. The Seller creates a User Account for the Customer, i.e., an individual panel activated for the Customer by the Seller for the purpose of using the Seller's Products after the Customer has registered and entered into a free agreement for the creation and management of the User Account, hereinafter referred to as the Account. The agreement for the creation and management of the User Account is concluded for an indefinite period.

  2. The Customer may not share the User Account with third parties or possess multiple User Accounts.

  3. Creating a User Account is necessary to gain access to the User Account, place an order, and access the Product, provided that the Product is made available on the User Account.

  4. The Seller sends information regarding the User Account to the email address provided by the Customer. The Customer establishes an individual password for the Account. The Customer is obliged to establish an individual password even if the password for registering the User Account is automatically generated by the system. After registering the Account, the Customer should promptly establish a new password.

  5. The Customer may request the deletion of the User Account from the Seller via email or by any other means accepted for communication with the Seller, with a notice period of 14 days without stating a reason.

  6. Deleting the User Account may result in the loss of access to Products made available within the User Account.

  7. The Seller may terminate the agreement for the creation and management of the User Account:

    1. For valid reasons with a notice period of 14 days (applies to a Customer who is a Consumer or an Entrepreneur acting as a consumer); valid reasons shall include, in particular, the Customer's breach of the provisions of the Regulations or legal regulations, as well as the Customer's actions contrary to good manners;

    2. Without stating a reason immediately (applies to a Customer who is not a Consumer or an Entrepreneur acting as a consumer).

§13 DETAILED PROVISIONS REGARDING ENTREPRENEURS

  1. The provisions indicated in this paragraph apply to an Entrepreneur who is not an Entrepreneur acting as a consumer.

  2. The competent court to settle any disputes arising between the Seller and an Entrepreneur who is not an Entrepreneur acting as a consumer shall be the court having jurisdiction over the Seller's registered office.

  3. The parties exclude the Seller's liability for non-conformity of the Goods with the Agreement/defects in the item in relation to an Entrepreneur who is not an Entrepreneur acting as a consumer.

  4. The Seller has the right to terminate the agreement with an Entrepreneur who is not an Entrepreneur acting as a consumer immediately. For this purpose, the Seller sends a statement of termination of the agreement to the Entrepreneur's email address or postal address. The Entrepreneur waives any claims in this regard.

  5. The Seller is not liable for lost profits in relation to an Entrepreneur who is not an Entrepreneur acting as a consumer.

§14 PRODUCT REVIEWS

  1. Reviews of Products published by the Seller are verified by the Seller.
  2. Verification includes, among other things, comparing personal data or collaboration details with data and information held by the Seller regarding Customers who have previously used the Seller's Products, as well as through direct contact with the aforementioned person with thanks for the review or by sending a dedicated link to Customers for leaving a review, or by obtaining reviews through direct communication with the Customer.
  3. In case of doubts as to whether the review comes from a person using the Seller's Products, the review is not published by the Seller.
  4. Published reviews aim to present the benefits associated with using the Seller's Products, which have been recognized by previous Customers.
  5. The Seller does not use sponsored or bartered reviews.

§15 FINAL PROVISIONS

  1. During force majeure, the Parties to the contract shall be released from any liability for its non-performance or improper performance, provided that the circumstances of force majeure constitute an obstacle to the performance of the contract. The above applies also during the period immediately preceding or immediately following the occurrence of force majeure, provided that during the specified period the impact of force majeure constitutes an obstacle to the performance of the contract.
  2. "Force majeure" shall mean an event of a random or natural nature, entirely independent of the will and actions of the Parties, which could not have been foreseen and its prevention was impossible, including events such as: flood, burglary, war, act of terror, imposition of a state of emergency.
  3. In the event that the Customer is from outside the Seller's country, the Customer should inform the Seller, indicating information about their place of residence/registered office, in order to enable tax settlement in accordance with the applicable regulations.
  4. In the course of using the Products, it is prohibited to provide unlawful information or act in a manner contrary to law, good manners, or infringing upon the personal rights of third parties.
  5. Amicable resolution of disputes and handling of complaints. The Consumer has the option to:
    1. Apply to a permanent consumer arbitration court with a request to settle a dispute arising from the concluded agreement;
    2. Apply to the provincial inspector of the Trade Inspection with a request to initiate mediation proceedings for amicable settlement of a dispute between the Customer and the Seller;
    3. Contact the district (municipal) consumer ombudsman or a social organization whose statutory tasks include consumer protection in order to obtain assistance regarding the agreement;
    4. Or have the right to use the ODR platform. The platform is used for resolving disputes between consumers and entrepreneurs http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  6. The Seller reserves the right to make changes to the Regulations for valid reasons, including, in particular, due to changes in legal regulations, to the extent that these changes also require changes to the content of these Regulations by the Seller, especially changes to the Civil Code, Consumer Rights Act, Act on the Provision of Electronic Services, as well as under the decisions of the Office of Competition and Consumer Protection (UOKIK), the President of the Personal Data Protection Office (PUODO), or court judgments to the extent corresponding to the decisions/judgments issued, and in the event of a significant change in business factors, provided that there is a causal relationship between the change and the change in the cost of service provision by the Seller.
  7. For agreements concluded before the entry into force of the new Regulations, the version of the Regulations in force on the date of conclusion of the Agreement shall apply.
  8. Polish law shall apply, subject to point 10.
  9. Polish courts shall have jurisdiction, subject to point 10.
  10. In the case of a Customer who is a consumer, the provisions of the Regulations do not deprive the consumer of the protection granted by the laws of the country of his habitual residence, which cannot be excluded on the basis of the contract. If the provisions applicable in the consumer's country are more favorable to him and cannot be excluded by agreement, they shall apply to the agreement concluded between the Customer and the Seller.
  11. Rules regarding the processing of personal data are regulated in the Privacy Policy.
  12. The Regulations shall enter into force on December 29, 2022.

Attachment No. 1 to the Regulations NOTICE OF WITHDRAWAL FROM THE AGREEMENT

You have the right to withdraw from this agreement within 14 days without giving any reason. The deadline to withdraw from the agreement expires 14 days after the day of conclusion of the agreement (in the case of contracts for the provision of services) / from the day on which you acquire possession of the goods or on which a third party other than the carrier and indicated by you acquires possession of the goods, and in the case of goods delivered in batches - from the date of acquisition of possession of the last of the goods. In the case of contracts for the regular delivery of goods for a specified period - from the moment of acquiring possession of the first of the goods by you or a third party indicated by you (other than the carrier).

To exercise the right of withdrawal from the agreement, you must inform us of your decision to withdraw from this agreement by means of an unequivocal statement (for example, a letter sent by post or electronic mail).

Our contact details: ProcureMe Diana Najtkowska-Sapryk ul. Święty Marcin 29 lok.8 61-806 Poznań, email address: hello@procureme.pl phone: +48 602 759 200.

You may use the withdrawal form template, but this is not mandatory. To meet the withdrawal deadline, it is sufficient for you to send your communication concerning your exercise of the right of withdrawal before the withdrawal period has expired.

Consequences of withdrawal from the agreement:

If you withdraw from this agreement, we shall reimburse you for all payments received from you, including the costs of delivery of the goods (with the exception of additional costs resulting from your choice of a type of delivery other than the least expensive type of standard delivery offered by us), without undue delay and in any event not later than 14 days from the day on which we are informed about your decision to withdraw from this agreement. We will carry out such reimbursement using the same means of payment as you used for the initial transaction unless you have expressly agreed otherwise; in any event, you will not incur any fees as a result of such reimbursement.

We may withhold reimbursement until we have received the goods back or you have supplied evidence of having sent back the goods, whichever is the earliest.

Please send back or hand over the goods to us without undue delay and in any event not later than 14 days from the day on which you communicate your withdrawal from the agreement to us. The deadline is met if you send back the goods before the period of 14 days has expired.

You will have to bear the direct cost of returning the goods unless otherwise specified in the Offer.

You are only liable for any diminished value of the goods resulting from the handling other than what is necessary to establish the nature, characteristics, and functioning of the goods.

If you requested to begin the performance of services during the withdrawal period, you shall pay us an amount proportional to what has been provided until you have communicated to us your withdrawal from this agreement, in comparison with the full coverage of the agreement.


Attachment No. 2

Contact Information: ProcureMe Diana Najtkowska-Sapryk ul. Święty Marcin 29 lok.8 61-806 Poznań Email: hello@procureme.pl Phone: +48 602 759 200

WITHDRAWAL FORM TEMPLATE (Complete and send this form only if you wish to withdraw from the agreement)

I hereby withdraw from the agreement dated*... concerning*/regarding*.....

Customer's name and address*...

Signature*... (if sent in paper version)

Date .........................................................

to be completed


Attachment No. 3

Contact Information: ProcureMe Diana Najtkowska-Sapryk ul. Święty Marcin 29 lok.8 61-806 Poznań Email: hello@procureme.pl Phone: +48 602 759 200

COMPLAINT FORM (Complete the form if you wish to submit a complaint regarding the non-conformity of the Goods with the Agreement) Order number: _________ dated ____ Product: _____________ [product description]

I hereby inform that the purchased goods are not in conformity with the agreement. The non-conformity of the Goods with the agreement consists of: _____________ The non-conformity was detected on: _______________ Therefore, I request: _____________ (indicate the claim).

Customer's name and address*...

Signature*... (if sent in paper version)

Date ......................* to be completed